pl
en
cz

Blog



Czym jest marketing SzeptanyDodano: 04/01/2018
Czym jest marketing Szeptany

Marketing szeptany (inaczej buzz marketing) to zespół działań mających na celu wywołanie dyskusji wśród konsumentów na temat określonego produktu lub marki. Słowo “buzz” dosłownie znaczy brzęczenie, szum i wskazuje na ożywioną interakcję z potencjalnymi klientami. Marketing szeptany opiera się więc na bezpośredniej dyskusji lub opowiadaniu o swoich doświadczeniach z produktem lub marką. Najprościej ujmując istotę tego typu działań marketingowych, szeptanie opiera się na sile plotki, w naturalnym i niewymuszonym tonie konwersacyjnym.

Pobudzanie dyskusji przez marketera nie jest odbierane przez odbiorców przekazu jako nachalna reklama. Właściwie prowadzona kampania nie opiera się na oczernianiu konkurencji czy przekazywaniu nieprawdziwych informacji. Niewskazany jest także nadmiernie entuzjastyczny ton i wyrażanie się o produkcie w samych superlatywach. Nadużywanie słowa ,,polecam” czy emotikonów rzuca się w oczy i jest znakiem rozpoznawczym kiepskiej kampanii marketingu szeptanego, co jest szybko wychwytywane przez internautów i wyśmiewane.



« Wróć

Kontakt

Każdy klient to inne potrzeby, ilość oraz fora, dlatego:

 

1 Nie posiadamy cenników

2 Nie mamy pakietów

3 Nie jesteśmy robotami

4 Nie spamujemy

5 Działamy etycznie

6 Gwarantujemy 100% oryginalności

7 Zapewniamy 100% dyskrecji

Zapraszamy do kont(r)aktu
693 - 347 - 123


Formularz kontaktowy

Śledź nas
Bądź z nami na bieżąco